Kylpylä SaniFanissa voi harrastaa virkistävää ja tehokasta vesiliikuntaa monipuolisesti. Tervetuloa mukaan ammattilaisten ohjaamille vesiliikuntatunneille!

Vesiliikuntaan osallistuminen kylpylälipun hinnalla. Kylpylähotellissa majoittuville asiakkaille vesiliikuntatunnit sisältyvät myös huonehintaan.

Vesiliikuntaan osallistuminen ei edellytä ennakkoilmoittautumista! Tunnit toteutetaan mikäli osallistujia on vähintään kolme. Tiedustelut kylpylän aukioloaikoina p. 0447285921 tai sähköpostilla spa.kalajoki@santashotels.fi

SaniFanissa seuraavaksi:

Maanantai

16.45-17.30
Opetusallas varattu
Uimakoulu
19.00-19.30
Vesitreeni
Uimahalli, musiikki, raskas

Tiistai

16.45-17.30
Opetusallas varattu
Uimakoulu

Keskiviikko

16.45-17.30
Opetusallas varattu
Uimakoulu

Torstai

9.00-10.15
Opetusallas varattu
Uimakoulu
15.00-16.15
Opetusallas varattu
Uimakoulu
16.30-17.45
Radat 5-6 varattu
Uimakoulu, pomppulauta ei käytössä

Perjantai

9.00-10.15
Opetusallas varattu
Uimakoulu
15.00-16.15
Opetusallas varattu
Uimakoulu
16.30-17.45
Radat 5-6 varattu
Uimakoulu, pomppulauta ei käytössä

Lauantai

9.15-10.00
Kylpylän vesijumppa
Kylpylä, musiikki, keskiraskas

Kesän vesijumpat 3.6-18.8.2024

Ma

Vesitreeni 19.00-19.30 (uimahalli/musiikki/raskas)

La

Vesijumppa 9.15-10.00 (kylpylä/musiikki/keskiraskas) (Ei pidetä juhannuslauantaina)

 

Pidätämme oikeudet muutoksiin!

Vesiliikuntatuntien kuvaukset

Vesireeni (45/30 min)
Tehokas 45 minuutin harjoitus musiikin siivittämänä, jossa hyödynnetään monipuolisesti eri jumppavälineitä. Vesireeni pidetään uimahallin puolella, kuntouintialtaan matalassa päädyssä. Soveltuu kaikille reippaasta vesijumpasta pitäville.

Vesijumppa (30/45 min)
Jumpataan lämpimässä kylpyläaltaassa hyödyntäen eri välineitä. Reipas vesijumppa soveltuu kaiken ikäisille ja kuntoisille harjoittelijoille. Keskiviikon ja lauantain vesijumppia tahdittaa musiikki.

Helppo vesijumppa (30 min)
Rauhallisempi jumppa lämpimässä kylpyläaltaassa. Jumpassa voidaan hyödyntää eri välineitä.

Kaupungin vesijumppa (60 min) 
Keskiraskas vesijumppa, lämpimässä kylpyläaltaassa, hyödyntäen eri välineitä. Vesijumppa soveltuu kaiken ikäisille ja kuntoisille harjoittelijoille. Ohjaajana kaupungin liikunnanohjaaja Jaana Liias.

Syvänpääjynjumppa (30 min)
Syvänpääjynjumppa kehittää kestävyyttä ja vartalon hallintaa. Jumppa pidetään uimahallin kuntouintialtaan syvässä päädyssä juoksuvyön kanssa. Jumpassa voidaan hyödyntää myös eri välineitä.

Vesihiitti (30min)
Tehokas, sykettä nostava ja lihaskuntoa kehittävä kovatehoinen intervalliharjoitus tsemppaavan musiikin vauhdittamana. Tämä treeni järjestetään uimahallin kuntouintialtaassa.

Vaihtuvateemainen jumppa

Tehokas 30 minuutin jumppa vaihtuvalla teemalla. Päivän jumppa ilmoitetaan aina etukäteen.

Pidätämme oikeudet muutoksiin!