Kylpylä SaniFanissa voi harrastaa virkistävää ja tehokasta vesiliikuntaa monipuolisesti. Tervetuloa mukaan ammattilaisten ohjaamille vesiliikuntatunneille!

Vesiliikuntaan osallistuminen kylpylälipun hinnalla. Kylpylähotellissa majoittuville asiakkaille vesiliikuntatunnit sisältyvät myös huonehintaan.

Vesiliikuntaan osallistuminen ei edellytä ennakkoilmoittautumista! Tiedustelut kylpylän aukioloaikoina p. 0447285921 tai sähköpostilla spa.kalajoki@santashotels.fi

Korona aikana, tunneille ilmoittaudutaan saapuessa kylpylään (lipunmyynnissä). Olemme rajanneet osallistujamäärää, jotta turvavälit on mahdollista toteuttaa.

SaniFanissa seuraavaksi:

Maanantai

19.00-19.30
Vesireeni
Uimahalli, musiikki, raskas

Keskiviikko

17.45-18.15
Syvänpääjyn jumppa
Uimahalli, raskas

Lauantai

9.15-10.00
Heleppo vesijumppa
Kylpylä, kevyt

Vesiliikuntatuntien kuvaukset

Vesireeni (30 min)
Tehokas puolen tunnin harjoitus musiikin siivittämänä, jossa hyödynnetään monipuolisesti eri jumppavälineitä. Vesireeni pidetään uimahallin puolella, kuntouintialtaan matalassa päädyssä. Soveltuu kaikille reippaasta vesijumpasta pitäville.

Vesijumppa (30/45 min)
Jumpataan lämpimässä kylpyläaltaassa hyödyntäen eri välineitä. Rauhallinen vesijumppa soveltuu kaiken ikäisille ja kuntoisille harjoittelijoille. Maanantaina vesijumppaa tahdittaa musiikki.

Reumayhistyksen vesijumppa (30 min)
Rauhallisempi jumppa lämpimässä kylpyläaltaassa. Jumpassa voidaan hyödyntää eri välineitä. Tarkoitettu ensisijaisesti reumayhdistyksen jäsenille.

Kaupungin vesijumppa (60 min) toistaiseksi peruttu!
Keskiraskas vesijumppa, lämpimässä kylpyläaltaassa, hyödyntäen eri välineitä. Vesijumppa soveltuu kaiken ikäisille ja kuntoisille harjoittelijoille. Ohjaajana kaupungin liikunnanohjaaja Jaana Liias.

Syvänpääjynjumppa (30 min)
Syvänpääjynjumppa kehittää kestävyyttä ja vartalon hallintaa. Jumppa pidetään uimahallin kuntouintialtaan syvässä päädyssä juoksuvyön kanssa. Jumpassa voidaan hyödyntää myös eri välineitä.

Sup – Treeni (45 min)
Raskas SUP-treeni on uudenlainen ryhmäliikuntatunti, joka koostuu SUP-laudan päällä tehtävistä alkulämmittelystä, lihaskunto-, tasapaino- ja liikkuvuusharjoituksista. Tällä tunnilla keskitytään syviin lihaksiin ja kehonhallintaan hauskalla tavalla. Musiikki siivittää tuntia. Hinta: Ohjausmaksu 5 € + kylpylälippu.
Tunnille mahtuu 6 ensimmäistä mukaan. Ilmoittautumiset liikunnanohjaajille viimeistään edellisenä iltana.

Vesihiitti (30min)
Tehokas, sykettä nostava ja lihaskuntoa kehittävä kovatehoinen intervalliharjoitus tsemppaavan musiikin vauhdittamana. Tämä treeni järjestetään uimahallin kuntouintialtaassa.

Pidätämme oikeudet muutoksiin!

Syksyn vesiliikuntakalenteri

Ma 

Vesireeni 19.00-19.30 (uimahalli/ musiikki / raskas)

Vesijumppa 19.45-20.15 (uimahalli/ musiikki/ keskiraskas)

Ti   

Vesijumppa 13.30-14.00 (kylpylä / helppo)

Ke 

Reumajumppa 17.00-17.30 (uimahalli / helppo)

Syvänpääjynjumppa 17.45-18.15 (uimahalli / raskas)

To

SUP-treeni        19.00-19.45 (uimahalli/ musiikki / keskiraskas – raskas)

Huom! Ennakkoilmoittautuminen, ohjausmaksu 5€

Pe

Kaupungin vesijumppa 9.00-10.00 (kylpylä/ keskiraskas)

La

Vesijumppa 9.15-10.00 (kylpylä / helppo)

Su 

Vesihiitti 17.00-17.30 (uimahalli/ musiikki / raskas)